dinsdag 20 maart 2012

KMP zondag 18 maart


KM Party 18 maart met mmv The Doop Brothers & Will Steel, Eddy C, Suzy, Glenn en "Elvis".

Tjek de foto's luitjes, in de rechterkolom
en natuurlijk een filmpje, kunnen we nog ff nagenieten.
Heb er weinig aan toe te voegen, de beelden spreken voor zich lijkt mij.


De Mystery Guest was hilarisch maar…..hij kon werkelijk goed zingen zeg, waar halen jullie die gasten toch steeds vandaan, erg leuk! Hij had ook meteen (vrouwelijke) fans in de zaal! Een filmpje van zijn optreden  is hier te bekijken 

Mooi moment was natuurlijk toen twee bandleden van de Eastern Aces door het Kelapa Muda Team werd gefeliciteerd. Zij hadden op de 17e mrt de Indisch-Molukse Music Award 2012 voor Beste Band in de wacht gesleept. JEMPOL voor jullie en nogmaals onze felicitaties, jullie hebben het verdiend!!

Volgende Kelapa Muda Party is op 15 april
mmv Edu Schalk en Destination 65
natuurlijk is er ook weer een Mystery Guest......wie zou dat zijn, deze dame misschien? Zij ziet er in ieder geval errug mysterieus uit 
Sampai ketemu lagi lui, tinggal sehat en graag tot ziens op 15 april!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie website leuke muziek.Heb vaak bij klappa muda gedanst,erg gezellig.Nu ben ik even uit geschakeld,dooromstandig heden.Maar zodra ik beter bent kom ik weer dansen. Veel succes met jullie Verening.gr uit A'dam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar te horen meneer/mevrouw. Wensen u natuurlijk van harte beterschap en hopen u snel weer eens te mogen begroeten in Den Haag. Dank voor uw bericht en compliment

    BeantwoordenVerwijderen